Hoppträningen today

Det första jag ska säga är att Arletta e brunstig och inte riktigt sig själv idag. Hon var vääldigt spänd och trippade runt när jag red fram så jag gick på henne lite så hon gick fram. Iaf så hoppade vi bana idag. Men först galopperade vi över en bom, 2 galoppsprång och sen ett räcke. Hoppade den på slutet 95cm. Har hoppat högre med henne men hon var inte på G idag. Sen hoppade vi banan. Först på 80cm men hon stannade på några hinder redan långt i förväg. Så jag red på mer och fick en j*vla fart. Men tog en till 80cm runda för att få en bra känsla ist för att hoppa 90cm. Jag Jag är nöjd med henne men hon kan bättre 💕
Haha väldigt glad att få va med på bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0