Om mig

Kom på att jag inte har skrivit en ordentlig presentation om mig så jag tänkte göra det nu. Jag heter alltså Elisabeth och är snart 14 år. Hästar är en stor del av mitt liv och det kommer nog märkas här på bloggen. När jag inte rider eller är i stallet så tränar jag friidrott, går i skolan och är med mina härliga vänner. Jag älskar min familj och vi är ofta ute i naturen och gör olika saker såsom att fiska, fjällvandra och åka skidor. Jag tycker också väldigt mycket om att fota men jag har ingen bra kamera. Så jag lånar ibland kompisars kameror eller fotar med min digitalkamera som också funkar bra. Hemma hos mig finns en katt som heter Nisse. Världens sötaste och snällaste. Dessutom har jag och min syrra varsin hermelinkanin som är ganska busiga men gulliga. Dom heter Milly och Molly. De ser nästan precis likadana ut så de fick lika namn. Kommentera om ni vill veta något mer :)
Och sen lite fakta om hästarna jag rider. Så först tar vi Arletta. ARLETTA d-ponny sto Skimmel 144 cm f.2006 Vet inte hur högt hon är utbildad men tävlad LC hopp och LB dressyr. Tillsammans har jag och hon hoppat 105cm!
BALLINACLOUGH FEATHER storhäst sto skimmel 155cm f.2007 Vet inte hennes utbildning. Inte tävlad men startad 80cm Pay&Jump. Jag har hoppat henne 2ggr och vi har då hoppat 100cm
Fler bilder kommer på henne :)


Kommentarer
Becoo

Fin Elisabeth, fin häst c:

Svar: hihi tack!
elisabethloof.blogg.se

2013-10-29 @ 23:01:32
URL: http://thabeccah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0