PoJ

Arletta kändes lite spänd och kort på framridningen till 80cm. Vi kom upp för tidigt också så jag skrittade rätt länge. Det var iskallt! Men hon hoppade bra på framhoppningen men jag behövde få henne längre och lugnare ist för kort och snabb. Men felfri runda i 80. Det var 2 "linjer" med på banan där hon vinglade lite men det gick bra. Mot 3 gick hon i korsgalopp så jag tänkte bryta av och byta men det ville inte hon haha. Så jag tänkte lägga en volt innan. Men Arletta bytte lite snabbt och körde på haha. Riktigt fin ponny här iaf. I 90cm kändes hon lite lugnare när jag hoppade fram. På banan stannade hon 2 ggr på 2an och 1 gång på 3an. Men sista gången var mitt fel för jag red inte ut ordentligt och la henne lite fel på hindret. Men riktigt duktig var hon här med. Jag är riktigt nöjd med min fina ❤
Bebis ❤ foto: bästa Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0