Resultat Pay and Jump

Hoppade Arletta på en PoJ igår. Tänkte hoppa 80-90cm men det blev bara 80. Innan mig gick hon 2 rundor till i 60 och 80. Felicia som hoppade henne i 80 ramlade av... Men iaf. På framridningen tog jag det ganska lugnt tills jag fick hoppa fram. Fick till några bra språng där men hon backade av lite och kändes lite osäker. På första hindret på banan kändes hon fin. Men 2an vart det stopp. Hamnade på halsen men höll mig kvar haha. Ja tillslut blev det 2 stopp på 2an, 1 på 4an, 1 på 5an och 1 på 6an. Som sagt inte hennes bästa dag men förhoppningsvis går det bättre på söndag då vi hoppar ridskole DM på UPK. Film kommer senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0