Kungsberget

Idag var skolans 9:or på Kungsberget och åkte slalom. Riktigt roligt var det! Där finns det en del bra backar med olika svårighetetsgrad. När jag och Hanna tänkte åka en blå backe när vi precis hade börjat så läste vi fel på skyltarna och åkte en röd... Haha så dumma. 
Men det gick ju bra det med och vi åkte en del fler röda backar. Dock ingen svart haha. 
Solen sken också och vädret var riktigt skönt så en bra dag helt enkelt.
Dock blev det så uppkört efter ett tag och då blev det svårare att bromsa då skidorna gled så mycket så det var ju lite tråkigt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0