Hänt

Nu är det så att jag fick i lördags väldigt ont i magen. Jag kunde inte sova och på söndagen blev det ännu värre. Och nu snackar vi sjukt ont alltså. Natten till måndag kunde jag inte sova heller så runt halv 6 på morgonen åkte vi in till akuten. 
De sa att det var magkatarr. Man får det ofta i tonåren och av stress. Så jag fick dricka nån äcklig medicin där och ta en tablett och lite fler undersökningar. Sen skrev de ut ett recept åt mig på medicin, tabletter, som jag ska ta 2 ggr per dag först i två veckor. 
Riktigt jobbigt när det gör så här ont. 





Kommentarer
River

Hoppas du mår bättre

2015-01-16 @ 18:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0