Dagen

Idag gick jag upp tidigt och åkte till stallet. Min syrra red igen i lördagshoppspecialen på Jordi. De var jätteduktiga! Hoppade bana på 65-70cm. Det var ju inte länge sedan han inte ens kunde hoppa alls. Och lilla shettisen Pepsi är ju underbar! Hoppar också bana på 70cm. Så söt! Sen hade vi möte och planerade julshowen som är på lördag. Det kommer bli livat... Haha men superkul! Nu har jag varit på liqusini och syrran köpte lite saker. Mamma, pappa o hon är och handlar och jag sitter i bilen. Haha mysigt med en filt. Resten av dan kommer jag bara ta det lugnt. Hoppas ni har haft en bra dag ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0