Härlig dag

Min dag har varit toppen! Jag åkte till Säva kl 2 för att fixa inför julshowen som vi i USS ordnar varje år. Så fick vi reda på att vi behövde fodra, ge mediciner och släppa in alla hästarna. Haha så vi fick jobba rejält då. 

Julshowen då. Jag sprang typ överallt och fixade och höll på. Först fick vi inte igång musiken men det löste sig. Cannon var superduktig som pegasus. Smurfteatern gick bra och även shettiskadriljen. Fast Qulan ville inte galoppera haha! Ridcentrets käpphästnummer var väldigt rolig! Shettishoppningen var lite rörig men alla var jätteduktiga. Sen så var det himla kul när vi gjorde samma sak fast blundade... Lite krångligt men vääääldigt roligt! Elin och Mille gjorde en köruppvisning. Sen kom tomten med priser. Polo/Rudolf blev lite taggad och bockade haha. Moa blev årets skötare på Pepsi och Wakinya blev stallbästis. 

Sen var jag på julbord i cafeterian. Det var gott och mysigt. Jag blev årets stallkompis. Yey! För att jag alltid säger hej och är snäll i stallet. 

Sen åkte jag hem till mina grannar och var där ett tag. Tidigare hade de gjort polkagrisar. Mums! Nu är jag hemma iaf. Ska snart duscha. Imorgon åker jag till Sthlm med konfan. Vi äter lunch och kollar på en föreställning och lite sånt. 
Hörs! 





Vild lillasyrra man har då... 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0