Hej

Har ju inte bloggat på några dagar men tänkte göra det nu. Igår var det ridning som sagt. Vi red skänkelvikning och parallellslalom som är en WE/dressyr-övning. Arletta kändes väl sådär. Jag red inte alltid 100% och hon var inte alltid 100% med heller. Men men.. Hon var lite dum och fjantig när jag gick på henne och ville att hon skulle jobba. Men Lollo gav mig tips och det löste sig faktiskt! Skänkelvikningarna gick rätt bra. Hon har lätt för att flytta men jag åker över lite fel i sadeln. Parallellslalomen gick super! I skritten och traven var hon så fin! Väntade på mig och kändes mjuk och vändbar. Sedan provade vi även i galopp och det var väldigt svårt. Man måste ju byta galopp i mellan och det är tight. Men det gick så himla bra! Vid nån så bytte hon inte utan tappade galoppen men vid nästan alla gick det bra! Stolt över henne!
Såg denna enormt charmiga bilden på Facebook. Ger också en hyllning till Nelson Mandela! R.I.P ✌


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0