Lov

Det är så skönt med lov! Sovmorgon och allt. Mys! Idag har jag fotat lite med min syrra och burit en massa grenar innan vi åkte hem från farmor och farfar. Bilderna kommer nog upp snart. I bilen kollade jag på film (3h bilresa vettu). Vi kom hem runt kl 7 och då hämtade vi våra små kaniner som varit hos grannarna när vi var borta. Vi hoppade lite med dem och jag fotade så med. Hihi så himla söta så man smäller av! <3 Nu sitter jag och kollar på Indiana Jones med kissen i soffan. Imorn blir det en lugn dag, riktigt lov! På söndag är det Vinterhoppet. Jag hoppar 70-80cm då 80cm var det högsta man kunde hoppa. Annars händer det nog inte så mycket innan nyår.
Haha FJORDINGPOWER!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0