Min dag

Som sagt har den varit bra! Vi gick och åt lunch på ett mongolisk ställe med buffé. Suuuupergott verkligen! Man valde vad man ville ha och sedan fick man det wookat. Till efterrätt var det frukt och glass. 

Sen gick vi till teatern Rival och kollade på Rainman. Den handlar kort sagt om en man (Charlie) vars pappa dör och sedan upptäcker han att han har en bror med autism (Raymond). När Charlie var liten trodde han att han hade en låssaskompis som hette Rainman men det visade sig att det var hans bror. 
Sen händer det en massa saker. De åker till Las Vegas och vinner pengar och har det rätt bra. Tills doktorn vill att Raymond ska tillbaka till sjukhuset. 

Det var iaf en riktigt bra föreställning! Robert Gustafsson spelade Raymond och han är ju fantastiskt duktig! 

Efter teatern gick vi till centralen och åkte tåg hem. Btw så var Sofia och Jossan helt hyper idag haha! Och när vi åt mat var Sofia och Rickard helt knasiga! Och juste! Vi träffade Samir från paradise hotel på centralen i Sthlm! 

Imorn är det skola och ridning. Sista gången innan jul. Godnatt! ❤ 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0