Stan

Hade kort dag idag så jag åkte till stan efter skolan med Elsa (www.elsarehnstrom.blogg.se). Vi handlade mest julklappar. Först åt vi på Softy och sen gick vi runt på lite olika ställen. Jag hittade julklappar åt pappa, mamma o syrran. Sen köpte jag en varm choklad på Espresso House och Elsa köpte en Loka. När vi åkte hem var det mörkt och jag behövde cykla på grusvägen... Mörkt, blåsigt och lerigt var det. Så jag gick mest. Som tur var kikade jag med en rolig kompis så det gjorde inte så mycket haha! 

Imorn är det fredag vilket betyder hoppträning. Vet inte om det är markarbete eller bana. Dessutom har vi pysseldag. Så jag börjar 8.00 o slutar 14.00. Yey! Ska bli sköööönt!  
Hoppas att ni har haft en bra dag! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0