Dagen

Mamma brukar skjutsa mig till skolan men idag fick jag åka buss. Men det var skönt väder och bussen var faktiskt i tid! ;) På svenskan läste vi och på engelskan skulle vi redovisa högt om något i 2 min. Jag snackade om min 99åriga gammelmormor. Det gick bra men haha jag hatar muntliga redovisningar... På gympan körde vi något med bollar. Så sköt *tänkerintesäganamnet* en boll jättehårt i mitt huvud. Jag stog vid väggen och så får jag den i huvudet i en sån fart att jag åker in med huvudet före i väggen. Så jag har asont... Men Kathana var snäll och satt med mig i omklädningsrummet. Jag slutade 4 med musikprofil. Det var kul och vi spelade "lazy song" med Bruno Mars.
Sen drog jag till säva och hängde i klubbis med alla knäppa fina människor. Jag skriver om hoppträningen sen för det var rätt krångligt så jag måste rita :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0