Dressyren igår

Vi hade Nina och övade på galoppombyten. Fiffi var fin stundtals men hon taggade över lite när vi skulle göra bytena. Vi fattade galopp i hörnet, bytte i nästa hörn, bröt av till trav på långsidan, gjorde en volt och saktade av till skritt. Sen gjorde vi det några gånger. Stackars Olivia fick migrän så hon gick ner till stallet igen. Men allt gick väl hyfsat bra. Jag pratade med Nina och jag ska börja rida Arletta i dressyren med. Då kommer jag bara rida henne och lära känna henne bättre. Hon har fått underhals också pga att ingen dressyrtränar henne.
Haha söta Arletta o jag som kaniner på hästivalen :) Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0