Feeeeeeling slow

Känner mig slööö som sjutton idag. Slutade 13.50 och åkte hem sedan. Så nu sitter jag i soffan med datorn, och messar med bästa Jenny. Jag ska äta lite snart. Egentligen skulle jag och syrran städa hos kaninerna idag men... Hon glömde sitt busskort hemma så hon gick till en kompis. Aja jag får iaf en riktigt lugn eftermiddag för mig själv. Vi hörs! PS ni får gärna kommentera om det är något speciellt ni vill läsa om :)
Kolla vad fin prinsessan och Klara är. För er som undrar så var Klara fodervärd på Arletta innan jag började rida henne. Nu är hon och har det bra i Austalien


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0