Ridningen + dagen

Ska börja med att säga att det är min FÖDELSEDAG idag! Grattis till mig :D haha jag fick iaf lite presenter på morgonen, bl.a. Lite smink och en bok. I skolan fick jag 2st vaniljhjärtan från bästa Hanna, Elsa och Kathana. Mums! Hade en bra dag i skolan! Sedan gick jag till busshållsplatsen för att åka till säva. Såklart så är bussen sen och jag fryser som en gris... Men men. I stallet träffade jag Felicia och sedan kom Jenny och fam Jonsson. Elin och Josse var jättegulliga och hade bakat en kaka till mig :D med vit choklad och hallon. Åh så himla gott 😍 Ridningen gick också super. Vi red framdelsvändningar och mycket på volterna. Jag kände att jag vågade hålla i Fiffi ordentligt i munnen och då kunde jag möta upp med skänkeln. Så hon går allt mer och allt snabbare i en bra form. Fin pålle! På knattelektionen bredvid våran var det tyvärr en liten knatte som trillade av och det blev lite kalabalik ett tag med en lös, bockig shettis. Haha! Men det har varit en väldigt bra dag trots allt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0