Arletta

Har inte så många bilder på henne men men. Arletta är iaf ett skimmelsto Imp Holland. Hon är född 2006 och är 144 cm i mkh. Arletta är också hon väldigt känslig men framåt. Lite negativt med henne är att hon har lätt att stressa upp sig. Men det är bara att ta det lugnt med henne och inte ge för många hjälper på samma gång. När hon stressar upp sig blir hon också ganska kort i steget och då får man galoppera på lite och länga henne. Just nu rider jag inte dressyr på henne men hoppar henne i hoppspecialen och tävlar henne lite grand. Nu på söndag ska vi tävla ridskole DM på UPK men jag hoppar inte DM klassen. Känns inte redo för det med henne ;) Hon kommer också dyka upp här en del :)


Kommentarer
Matilda

Snyggingar <3

Svar: Tack tack <3
elisabethloof.blogg.se

2013-09-28 @ 20:16:32
URL: http://ridkompisar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0