Häst uppdatering

Tänkte skriva lite igen om hur allt kommer bli med hästarna nu. 

Arletta som jag red hela förra året har fått en fodervärd så jag ska inte hoppa henne längre. Dock kommer jag fortsätta rida dressyr på henne. 

Istället ska jag rida o forhoppningsvis tävla Snowy Dream. Men nu är hon halt. 

Fram tills hon sätts igång ska jag rida lite olika tror jag. Kanske Armani eller Fiffi. 

Igår hoppade jag Fiffi iaf. Vi hoppade en bana med ett par linjer, en på böjt spår och en på rakt.
Det var ju ett tag sen jag red Fiffi och det kändes som att hennes hals var jättelång haha. 
Men det gick bra. Några stopp men det gör inte så mycket. Jag hade kunnat rida bättre men jag börjar hitta knapparna igen iaf :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0