Vindelfjällen

Jag har under den senaste veckan varit uppe i vindelfjällen och fjällvandrat. Vi började i Ammarnäs. Sedan gick vi till stugorna Serve, tärnasjö och Syter. Vid syterstugan stannade vi 2 nätter och andra dagen gick vi upp till glaciären på Sytertoppen. 
När vi var där uppe började det åska mellan bergen och hagla och regna så vi typ sprang ner haha. 
Jag skriver lite mer om de olika stugorna i andra inlägg och det kommer också bilder från min kamera när jag laddat över dem till datorn :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0