Hästar+ryttare i allsvenskan

Japp här kommer inlägget om alla från Säva :)

Elsa Rehnström och Rovalds Zantique


Elsa är en av mina bästa vänner. En väldigt rolig och snäll person. 
Hon ska rida Zvante i allsvenskan. Han är en svart connemara som kan vara riktigt seg och lat. Men på tävling, Pay and Jump och såklart på terrängbanan blir han sjukt pigg och gör sina "delfinskutt". Haha ett riktigt grymt ekipage! 

Elin Jonsson och Finest Fable


Elin är en snäll och rolig tjej. Hon kan vara lite blyg men när man känner henne är hon riktigt rolig! 
Hon ska rida Finest Fable eller Fille som han kallas. Fille är ibland pigg och stark och ibland seg. Han har inte världens bästa hoppteknik men han kan hoppa högt! Han är fin i dressyren också.

Jenny Zettergren och Munsboro Loyd



Jenny är också en av mina allra bästa vänner. Hon är otroligt snäll person med världens sämsta humor haha, och hon finns alltid där om man behöver prata. Hon är fodervärd på ponnyn Wakinya men i allsvenskan ska hon rida Loyd. Han är en connemaraskimmel från stallet Munsboro på Irland. Ibland är han pigg ibland mindre pigg men han hoppar bra. 

Felicia Olsson och Snow




Felicia är en knäpp tjej haha som alltid har något på gång. Hon är rolig men ändå lätt att prata med. 
Hästen hon ska rida är Snow. Han är en c-ponny valack som är lika knäpp som hon. Han är väldigt pigg och bockar ganska mycket. Men också han kan hoppa riktigt bra.

Moa Hedeland och Pepsi af Friheten


Moa är kompis med min lillasyrra. Hon är rolig och snäll och alltid glad. I allsvenskan rider hon Pepsi. En svart shettis som är pigg och glad. Moa rider henne sjukt bra och de är grymma tillsammans.

Josefin Jonsson och Robin Hood




Josse är en av dem snällaste människor jag känner. Hon kan också vara riktigt rolig och man vet ibland inte om hon skämtar eller inte. Hon är fodervärd på Robin som hon ska tävla i allsvenskan. Robin är en fin liten c-ponny med en rätt kort galopp hihi. Han är ibland pigg och ibland seg men han är otroligt duktig på att hoppa! De är väldigt duktiga i omhoppningar och de blev DM mästare 2013. 

Jacob Johansson och Bazze


De är det enda privatekipaget från Säva i år. Jacob är en rolig och cool kille. Han går i min syrras klass och han rider jättebra! Jag vet inte så mycket om Bazze mer än att han är väldigt bra på att hoppa och en riktigt fin ponny! 

Matilda Lööf och Fustina Linn


Japp det här är min syrra. Hon är väldigt snäll och rolig men kan vara riktigt irriterande när hon vill. Hon ska rida Stina i allsvenskan. En snart 17-årig, svart shettis som är otroligt pigg! Hon är duktig på att hoppa men ofta springer hon så mycket att det kan vara svårt att styra och bromsa. 

Och så jag och Arletta då :) 


Det var alla :D



Kommentarer
Jenny Zettergren

Hahahahah shiieeet vilka bilder på mig! :p

Svar: Haha finaste jue 😘
elisabethloof.blogg.se

2014-02-02 @ 15:36:31
URL: http://jennyzettergren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0