Hoppning

Igår red vi ett riktigt hårdkörarpass... Jag blev helt slut haha! 
Vi red mycket över bommar på en kantig åttvolt och hoppade två räcken och en oxer. Arletta var pigg men hoppade finfint. I mitten var det ett liten upphöjd bom som vi skulle byta galopp över. Svårare än man kan tro faktiskt. Men jag är jättenöjd med hennes galopp! Den var längre och mer taktfast. 

Sen hoppade vi på räckena o oxern som på slutet låg på kanske 85-90cm. Vi kom lite fel ett par gånger men hon hoppade ändå.

Idag ska jag till stan o köpa skidor. Sedan ska jag till Säva på USS årsmöte. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0