Nyår

Har faktiskt inga nyårsbilder på mobilen utan allt ligger på kameran. Så jag ska installera en grej på datorn o sen kommer bilderna upp! Jag hade det iaf bra på nyår, trevliga människor, god mat o massa fyrverkerier. 
Imorn är det fredag och då är det hoppspecial. Skönt att köra igång igen! 


Fredag: Hoppspecial 
Lördag: familjen Norrman kommer
Söndag: Norrmans åker hem
Måndag: dressyr 
Tisdag: hemma bara
Onsdag: skolan börjar 
Torsdag: begravning 
Fredag: hoppning 

Det är lite vad som händer just nu :) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0