Ridningen

Vi hade hoppning och det gick väll bra tycker jag. Först hoppade vi fram på några linjer på diagonalen. Arletta blev lite för pigg och hoppade lite slarvigt men hon bytte galopp iaf. Sen hoppade vi fram på en mur och en linje på andra långsidan. Hon tittade lite på båda men det gick bra. 
Sen hoppade vi en bana som låg på ca 70-90cm skulle jag tro. Det gick bra men hon stannade på muren som hade blivit högre. Förövrigt kändes hon lite kort och stressig. 
Sen hoppade vi banan igen. Jag hoppade på samma höjd för att få till en runda där hon kände sig mer trygg. Allt gick bra men hon stannade på oxern i linjen. Vet inte varför men hon kan ju vara lite knasig ibland haha! 

Men det var kul att börja hoppträna igen och träffa alla kompisar. Juste! Amanda ramlade av Snowy haha! Så tårta blir det nästa gång. 
På måndag är det dressyr. 




Haha en mindre fin bild på knäppisen. Men återigen ser man att hon verkligen kan hoppa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0