Hänt på midsommar

Igår var det ju midsommar. Jag firade med goda vänner till familjen hemma hos oss. Fast vädret hade ju kunnat varit lite bättre 😉 
Vi gick till Ekeby By där det var en midsommarstång, fika och lite "stånd" där man kunde vinna bl.a. Choklad. Vi var där en liten stund och sedan gick vi hem och åt mat. Till efterrätt blev det jordgubbar, glass o grädde! Mums! 
Några badade men vädret var som sagt inte det bästa. 

Våra gäster åker hem efter lunch och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om lite mer än en vecka är det ridläger. Jag ska på fälttävlanslägret och det ska bli väldigt kul! 





Kommentarer
Amanda

Hej! Jag har hört att du ska slutat rida Arletta! Kan du inte berätta vad du tycker och känner för de?

Svar: Hej! Ja det skulle jag kunna göra någon gång :)
elisabethloof.blogg.se

2014-06-24 @ 11:54:37
Amanda

Tack ;) hehe helst typ idag eller imorgon ;) för jag vill veta är lite nyfiken <3

Svar: Haha Kan fixa ett inlägg imorn :)
elisabethloof.blogg.se

2014-06-24 @ 13:50:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0