Lugn helg

Har tagit det riktigt lugnt i helgen. Fixat lite med kaninerna och poolen men annars bara slöat. Idag har jag hållit på med min engelska redovisning tills på måndag och pluggat lite matte. I fredags hoppade vi terräng. Det gick super! Arletta var superduktig. Vi hoppade på den sidan med lite mindre hinder som däcken, Rolfs backe, en liten stock, vattengraven osv. Fast vi hoppade också stora banken i mitten och det gick också bra. Fina lilla Arletta <3 imorgon är det dressyr. Vet inte riktigt vad vi ska göra då. Annars har jag mycket prov och läxor den här veckan... Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0