Blåst

Blåste nästan bort idag. När man gick mellan lektionerna blev håret ett enda fågelbo haha. Det visade sig att vi hade håltimme på mentorstiden och idrotten så alla drog hem förutom jag som har franska. Suck. 

Iaf så skrittade jag Snowy 40 min i ridhuset. Blåste nästan bort på vägen upp. Hon fick jobba med ställning, böjning och rakriktning på rakt spår. Bytte varv ganska mycket också så hennes ben blev lika belastade. 

Fiffi var lite springig. Hon ville inte alls ta stöd och sprang bara på istället för att jobba med bakbenen. Även här var det rakriktning och spårning som gällde. Hyfsat gick det väll ändå tycker jag. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0