Helg

I fredags skrittade jag och Elin ut en sväng. Väldigt mysigt. Sedan var det markarbete på Tequila. Hon var väldigt pigg men högergaloppen var faktiskt bra idag! 
Vi hoppade övningar med snett igenom. Dock är vänstergaloppen fortfarande fruktansvärd och då blir det lite svårt att jobba henne ordentligt. 
Sen blev hon så sur när jag kommer åt henne så då stannade lite. Men det vart bättre mot slutet. 

Igår var Emilia hos oss (syrrans kompis) och sov över till idag. De körde "varm bucket challenge" och hällde en massa vatten över sig. Knasbollar. 
Jag var också ute och fotade med mitt nya objektiv som kom igår. Whiiiiie! Lägger upp lite bilder så fort jag laddat över de till datorn. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0