Planering veckan

Här kommer en liten grovplanering på vad jag ska göra under veckan. Ska ju såklart gå i skolan också. Kommer för tillfället inte på något mer än det här iaf. 
 
Måndag 
Ska först skritta ut Snowy och sedan rida dressyr på Fiffi. Kommer försöka hinna med och plugga lite på kvällen också.
 
Tisdag 
Plugga, plugga, plugga. Slutar tidigt så åker direkt hem. Har Kemiprov på torsdag.
 
Onsdag 
Skrittar ut Snowy och sedan är det Pay and Jump. Blir förmodligen 90+100cm med Tequila. Om ni är i närheten får ni gärna komma och fota. Det uppskattas! 
 
Torsdag 
Slutar tidigt. Sedan blir det nog en rätt lugn eftermiddag och har piano vid 17.50. 
 
Fredag
Slutar sent i skolan. Blä. Sedan skrittar jag ut Snowy innan hoppspecialen men Tequila. Bana är det. 
 
Lördag
Skrittar ut Snowy
 
Söndag
Skrittar ut Snowy
 
 Gammal bild på mig och Snowy på terrängbanan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elisabethloof.blogg.se

Hej! Jag är en tjej född 1999 som älskar hästar, friidrott och att fota. Jag rider och tävlar på ett D-ponny sto som heter Snowy. Vi ska tävla i allsvenskan div. III i vår. Hoppas du gillar min blogg :)

RSS 2.0